Stručný popis předmětu:
Stručný popis předmětu: Jedná se o etapu č.1 – přízemí objektu (recepce + zázemí, sociální zařízení), mezipatro. Stavební úpravy spočívají v bezbariérovém zpřístupnění části objektu s městským úřadem. Stavba je v současné době provedena tak, že umožňuje bezbariérové užívání stavby jen částečně. Úpravy se týkají zejména vnitřní části stavby a to v úpravě horizontální komunikací tzn. úprava schodiště v mezipatře, úprava sociálních zařízení v 1.NP (nevyhovují nebo nesplňují požadavky bezbariérové vyhlášky). Dále dojde k celkové úpravě vstupu do prostor městského úřadu. Stávající vstupní dveře budou nahrazeny dvěma dvoukřídlými automatickými. Mezi těmito dveřmi vznikne zádveří s dveřní clonou. Recepce bude dispozičně upravena dle potřeb a požadavků městského úřadu. Vnikne zde recepce s prosklenou přepážkou s bezpečnostním sklem pro odbavování příchozích občanů. Recepce bude dále sloužit i jako podatelna a czech piont, proto je navržena klidová zóna se sezením (viz dispozice PD). V prostorách před recepcí je navrženo sezení a info tabule (upravena i pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace). Za prostorem recepce budou upraveny stávající sociální zařízení. Vznikne zde WC muži, ženy a úklid. WC ženy bude upraveno i pro potřeby bezbariérového užívání a kabina bude sloužit i jako hygienická (bidetová sprcha). V kabině bude instalován i přebalovací pult. Dále dojde v rámci stavebních úprav k výměně stávajících chodbových dveří. Dveře bodu nahrazeny automatickými prosklenými jedno/dvoukřídlými dveřmi. Tím dojde k prosvětlení prostory chodeb denním světlem. Další drobnou úpravou vzhledu objektu dojde k odstranění jednoho z výkladců. Výkladec bude nahrazen nikou, ve které bude umístěna interaktivní tabule s úřední deskou městského úřadu. Podrobný popis Elektronické úřední desky (EUD) je uveden v D.1.1.5 Výpis vybavení. Propojení na spisovou službu Spisová služba HELIOS eObec od spol. Asseco Solutions podle národního standardu pro elektronické systémy spisové služby (věstník MV ČR 2017 - Oznámení Ministerstva vnitra, kterým se zveřejňuje národní standard pro elektronické systémy spisové služby).
Stavebními úpravami nedojde k výrazné změně vzhledu objektu.
Práce na schodišti v mezipatře budou prováděny mimo pracovní dobu Městského úřadu, jelikož se jedná o požární únikovou cestu, která nemůže být během pracovní doby uzavřena.
Grafika orientačních tabulí, cedulí, stojanů a nástěnek bude přizpůsobena dle přiloženého logo manuálu (piktogramů).
V době provádění stavebních prací nebude pracovní doba Městského úřadu nijak omezena. Vstup bude řešen pomocí bočního vchodu a zajištění ohraničení staveniště pro možný průchod k výtahu. (např. paravány budou zajištěny objednatelem)
Hlučné činnosti, které by mohli narušit provoz MěÚ, budou prováděny mimo pracovní dobu MěÚ. V celkové době plnění jsou tyto činnosti zohledněny.
Provedení dle projektové dokumentace stupeň DPP zpracované 03/2018 zodp. projektantem Ing. arch. Pavlem Petrákem
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.hornislavkov.cz)
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
07.08.2019 11:10 | ostatní | Ondřej Lukeš | Oprava výkazu výměr |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky |
|||
Oznámení o výběru dodavatele | Oznámení o výběru dodavatele_signed.pdf | 347.82 KB | |
Zpráva o posouzení nabídek | Zpráva o posouzení nabídek_signed.pdf | 379.00 KB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
SOD 159_OMI_2019 | SOD 159_OMI_2019.pdf | 14.80 MB | |
SOD 159_OMI_2019 dod. č.1 | SOD 159_OMI_2019 dod. č.1.pdf | 3.67 MB | |
SOD 159_OMI_2019 dod. č.2 | SOD 159_OMI_2019 dod. č.2.pdf | 2.07 MB |