DBID: 143
Systémové číslo: P24V00000017 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-023791
Datum zahájení:
23.05.2024
Nabídku podat do:
17.07.2024 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Modernizace výtopny SZTE města Horní Slavkov
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zhotovení a uvedení do provozu plně funkčního díla, včetně všech související dodávek, prací a služeb, které jsou podrobně definovány v příloze č. 1, zadávací dokumentace (Příloha č. 1_PD_Horní).
Jedná se o provedení potřebných demontážních prací, dodání a instalaci nových plynových teplovodních kotlů (3 kotle o celkovém tepelném výkonu 9,5 MW), včetně hořáků, veškerého příslušenství a potrubních rozvodů médií. Součástí realizace díla bude také úprava stávajícího zapojení topného systému a zpracování projektu na realizaci díla.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
19 900 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Karlovarský kraj
Zadavatel
Úřední název: Město Horní Slavkov
IČO: 00259322
Poštovní adresa: Dlouhá 634/12
35731 Horní Slavkov
Název oddělení:
OMI
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.hornislavkov.cz)
Zaměstnání minimálně 1 osoby z tzv. „ZTP“ po celou dobu plnění veřejné zakázky (tato osoba bude součástí realizačního týmu veřejné zakázky) a zaměstnání minimálně 3 osob ve věku nad 50 let po celou dobu plnění veřejné zakázky (tyto osoby budou součástí realizačního týmu veřejné zakázky).
Podpora důstojných pracovních podmínek
Plnění veškerých povinností vyplývající z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby; uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na veřejnou zakázku.
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.