DBID: 121
Systémové číslo: P23V00000023 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
18.10.2023
Nabídku podat do:
06.11.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Revitalizace BD Poštovní 648, Horní Slavkov
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je provedení revitalizace bytového domu v ulici Poštovní 648, v Horním Slavkově, která je rozdělena na dvě části:
1) Byty BD Poštovní 648, Horní Slavkov
2) Snížení energetické náročnosti BD Poštovní 648, Horní Slavkov
Podrobnosti jsou uvedeny v příloze č. 1, Zadávací dokumentace.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
23 002 141 Kč bez DPH
Místo plnění
Karlovarský kraj
Zadavatel
Úřední název: Město Horní Slavkov
IČO: 00259322
Poštovní adresa: Dlouhá 634/12
35731 Horní Slavkov
Název oddělení:
OMI
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.hornislavkov.cz)
Zaměstnání minimálně 1 osoby z tzv. „ZTP“ po celou dobu plnění veřejné zakázky (tato osoba bude součástí realizačního týmu veřejné zakázky) a zaměstnání minimálně 3 osob ve věku nad 50 let po celou dobu plnění veřejné zakázky (tyto osoby budou součástí realizačního týmu veřejné zakázky).
Podpora důstojných pracovních podmínek
Plnění veškerých povinností vyplývající z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů.
Férové dodavatelské vztahy
Sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby; uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na veřejnou zakázku.
Řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.